Redo för Halloween!

Min maskeradklädsel blev superbra, precis som jag hade tänkt mig om inte lite bättre.
 
Eftersom jag jobbar kväll idag fick jag lov att ordna sminkningen på lunchen (jag hade ingen större lust att sitta med teatersmink hela dagen) men jag hann och det blev jättebra, fick också lite hjälp av en kollega med the final touch.
 
Lovar som sagt att lägga ut bilder imorgon. Nu är jag extremt laddad inför kvällen, dock kommer jag behöva släpa runt på en enorm rygga med ombyteskläder och smink som jag har behövt ta med mig till jobbet, men jag kommer ta taxi både dit och hem (sådant har man råd med när man festar så sällan)
 
Baksmällan imorgon bryr jag mig inte nämnvärt om, jag jobbar kväll, allt blir bra med skräpmat och lite djungelvrål så kommer det nog gå alldeles utmärkt.
 
Jag har som sagt valt att lägga livets alla smärtor på hold tills efter helgen, jag behöver det.
Ta hand om er alla fina därute.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback