Tjoflöjt.

Åh jag är så hajpad och lycklig just nu och jag vet inte ens varför!
 
För fyra år sedan hade jag högljutt klagat över snön men nu vill jag bara lägga mig i den och rulla omkring. Den lyser upp så vackert och jag föredrar detta före en slaskvinter alla gånger.
 
Visst är det lite knöligt med bilen som ska skrapas och att dörrarna fryser, men jag är glad att jag ens har en varm bil att sätta mig i.
 
Idag ska jag som sagt (ifall att ingen superintresserad därute hade missat den) shoppa lite. Jag kom på att ett par vinterskor kanske vore på sin plats då mina fossingar blir kalla och blöta i uggsen.
Jag är lite småstressad över allt som ska fixas till imorgon, bland annat att sy fast en hel ny uppsättning löshår på mina clip-ons och imorgon lär jag behöva minst två timmar för att fixa mig.
 
Det är det som är grejen nu när jag inte går ut lika ofta, när jag väl gör det är så otroligt kul!
 
Abropå ingenting hittade jag en tom förpackning för handklovar med ludd på utanför vår kontorsbyggnad. Verkar som folk ser till att ha kul på lunchen.
 
Till sist vill jag hälsa ett väldigt varmt tack till en person som hjälpte mig 7 imorse med att få upp min fastfrusna bildörr!

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback