8 dagar kvar.

Jag började med att skriva ett inlägg om Aftonbladet och deras bisarra förmåga att göra snyfthistorier av helt basala vardagsproblem, men det blev inget bara så jag återkommer till det en annan gång.
 
Powerwalken blev avblåst imorse, min fåfänga gick före (paradoxalt, eller hur?) det innebär dock inte att jag inte kommer kunna uppnå målet, det är 4 dagar kvar på veckan.
 
Om exakt 8 dagar är min höstlista komplett, för då åker jag och systrami till Biarritz. Väderprognoser ser rätt lovande ut, sist vi kollade skulle det vara 26 grader och sol. Oavsett vad så kommer det vara varmare än i Sverige, det är vad som spelar roll.
 
  • En mysig höstutflykt till skogen med kaffetermos och mackor
  • En helggetaway till en europeisk eller svensk stad
  • Att jag vinner budgivningen på tradera (äntligen hittat exakt de skorna jag letat efter)
  • En gosig höstmössa
  • Att min bror kommer hem till oss idag och lagar middag.
  • En kamera

Då kvarstår 2 frågor:
1: Vad ska vinterlistan innehålla?
2: Vad ska man packa med sig en weekend där temperaturen är mellan 19 och 26 grader, eventuellt risk för regn?
 
Det tåls att tänka på.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback