Dagens shopping pt2

Idag har jag beställt en Halloweendräkt.
 
Först tänkte jag kanske vara lite kreativ och ta kläder jag redan har och skapa något, men sedan insåg jag att det är 3 dagar kvar till Halloweenfesten och jag jobbar 11-20 varje dag så jag kan varken gå före eller efter jobbet och fixa det.
Nästan alla prylar är slutsålda och jag äter hellre en kaktus än att åka till Buttericks min enda lediga dag som är dagen innan Halloween, pust.
 
Så det fick helt enkelt bli så att jag beställde en dräkt från Partykungen som egentligen inte alls är Halloweenig, tanken är att jag ska stänka ner den med blod och göra den lite creepy.
 
Jag insåg förövrigt att sist jag var på en Halloweenfest var 2006, sist jag var på en Halloweenfest utklädd var jag 10 år gammal.
Herregud, anledningen till detta är att jag har varit bortrest typ alla Halloweenar på sistone, ett år var jag i Peru, ett i Frankrike, ett jobbade jag.
I år jobbar jag med men jag tänker gå ändå!
 
Så här bra hjälp får man.
 
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback