Mardrömsnatten.

Att vakna och bli klarvaken klockan 02:00 när man ska upp 5 är inte optimalt, just saying.
Att dessutom bli attackerad av en mal i köket när man är i köket och ska ta sig en kvällsmacka är inte heller särskilt trevligt. Jag brukar vara årets djurvän och släppa ut spindlar etc som har förirrat sig i lägenheten, men det här fladdrande äcklet som kom flygandes rakt i facet på mig fick bli avrättad med ett reklamblad från Elgiganten.
 
Jag somnade inte förrän tre inatt, så ni kan föreställa er hur pigg jag är för tillfället. Jag är förundrad över att jag ens kan sitta upprätt just nu.
 
Fräscheten idag lämnar lite att önska, jag har icakassar under ögonen, håret står åt världens alla håll och jag är allmänt sänkt idag.
 
Men solen skiner, jag är ledig fyra dagar nästa vecka, jag ska till Biarritz och tre veckor så jag är inte särskilt bitter.
Vi får bara hoppas att John Blund slår mig med en slägga i huvudet ikväll.
Kram på er.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback