Miraklenas tid

...Är inte förbi.
 
06:00 imorse gav jag mig ut på en powerwalk. Varför är detta då ett mirakel?
1. Jag är extremt morgontrött
2. Senast jag motionerade regelbundet var för typ 3 år sedan.
 
Tanken är att jag först ska få in själva vanan, att det ska bli som att borsta tänderna. Jag tänkte mig tre dagar i veckan till att börja med. Jag är hellre realistisk och regelbunden än kör 2 timmarspass 6 dagar i veckan som ändå bara håller i en vecka.
 
Jag trivs med att träna på morgonen också, det känns så skönt att ha det gjort.

...Men jag kan fortfarande inte bestämma mig vilket gym jag ska välja, det står mellan friskis och flex.
Men jag tränar i alla fall tills beslutet är taget. Heja mig.
 
Nej förlåt, jag lovar att inte förpesta bloggen med hurtfriska fullkompligt ointressanta duktighetsinlägg om min motion. Pinky swear.
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback