Svårt att shoppa.

Jag har insett att det är lite svårare att shoppa än jag tidigare trott.
 
Under min säng finns en hel låda med kläder som jag aldrig använder av olika skäl, antingen passar de inte med någonting jag har i övrigt, eller så är de bara opraktiska att ha på sig.
 
De krav när jag har numer är:
1. Kombinerbara med ett annat plagg, är det ett linne måste det gå med en kofta jag redan har, det är väldigt sällan i Sverige man kan gå iklädd linne utan något över.
2. Passa att ha under skinnjacka. "åh vilken fin konstig, veckad kofta, den tar vi" sedan går den inte in i skinnjacka (som jag har på mig jämt).
3. Varmt. Silkesskjortor är jättefina, men ack så kalla och jag fryser jämt, ingen bra kombo.
4. Färg. Min garderob är lite för emo just nu, jag safear alltid med svart och det blir i längden väldigt tråkigt.
 
Ni förstår vad jag har att tampas med. Inte ett enda plagg ska förpassas till lådan under sängen, så otroligt onödigt.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback