2/5 klart.

  • En mysig höstutflykt till skogen med kaffetermos och mackor
  • En helggetaway till en europeisk eller svensk stad
  • Att jag vinner budgivningen på tradera (äntligen hittat exakt de skorna jag letat efter)
  • En gosig höstmössa
  • Att min bror kommer hem till oss idag och lagar middag.
Tada! Nu har jag bara 3 önskningar kvar att uppfylla. Jag krigade som ett litet as på budgivningen, men de skorna var precis sådana jag har letat efter, så det var helt klart värt det, och säljaren hade bara fått bra omdömen på tradera så jag tror jag kommer bli helnöjd.
 
Funderar på att skicka efter den där mössan snart också.
 
Nu sitter jag i soffan med far och bror och kollar på South Park, himla mysigt. Imorgon blir det en lugn fredagskväll eftersom jag ska på konferens med jobbet i helgen så blir det inga sovmorgnar för min del, men det ska hur som helst bli väldigt kul!
 
Dagens wut: hela dagen har jag haft en sak på hjärnan. Nämligen djungelvrålsklubbor. Jag har tänkt på dem hela dagen och varit så jävla sugen. Imorgon ska jag köpa ett helt lager på väg hem från jobbet.
 
Jag fick förövrigt en applåd när jag fes framför pappa och min bror. En applåd.
Då förstår ni hur ofta jag gör det.
 
Nu ska jag snart krypa ner i sängen, kram på er.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback