Dagen efter.

Igår blev en fantastisk kväll.
Dock blev jag sketfull. Det blev jaw-drop och neandertalar-mode för min del, men det gör inget, jag hade väldigt kul.
 
Just nu är jag lite olycklig till och från (känns som jag alltid är det?), men det går över. Jag spyr bara lite på alla hurtfriska quotes som typ "de vackraste tjejerna är tjejer som skrattar mycket". Jag skrattar bara när min kollega oroar sig för sin bakismage på morgondagens barnkalas och jag ser framför mig hur ungarna tuppar av bakismökarna.
 
I övrigt är jag ganska allvarsam. Och blek. Tvärtom alltså.
Men jag orkar inte bry mig nämnvärt om det.
 
Jag tänker i alla fall vara drop-dead-gorgeous denna hösten, oavsett hur lite eller mycket jag ler.
Jag ganska rentutav inte ler alls förrän i april nästa år. Skitsamma.
 
Idag var jag alldeles tärd av gårdagens bravader, ögonlocken känns väldigt tunga. Imorgon ska jag nog ta på mig gummistövlarna och tvinga medlemmar i min familj att ut och plocka svamp, kanske hälsa på farmor och farfar och dricka världens godaste bryggkaffe.
 
Nu tänkte jag, lite småfrusen krypa ner i min underbara säng. Allt blir bra tillslut, det brukar bli det.
Godnatt med er.
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback