Dagens skörd.

  • En mysig höstutflykt till skogen med kaffetermos och mackor
  • En helggetaway till en europeisk eller svensk stad
  • Att jag vinner budgivningen på tradera (äntligen hittat exakt de skorna jag letat efter)
  • En gosig höstmössa
  • Att min bror kommer hem till oss idag och lagar middag.
  • En kamera
Så kunde jag stryka över ännu en punkt på listan. Jag får för mig att hösten blir lättare att ta sig igenom om man ser till att ha saker att sträva efter eller se fram emot.
Jag brukar bli väldigt deppig under höst och vinter, vilket är rätt jobbigt med tanke på att det är dessa två årstider som upptar större delen av året.
 
Idag gav sig jag, mamma, pappa och en bakfull bror oss ut i skogen för svampplockning. Vi hittade helt galna mängder svamp, jag och John skrek av lycka när vi hittade hela klasar med svamp.
Flätor och fleece, redo för skogen.
 
 
 
Så otroligt vacker skog, nästan lite troll-lik, jag hade tänkt ta lite finare bilder med pappas kamera som dessvärre inte hade några batterier kvar, så det fick bli crapiga mobilbilder.
 
Fikapaus.
 
 
Och så givetvis en bild på skörden, här var vi halvvägs på vår svamprunda, slutresultatet blev en överfylld korg.
 
Nu är jag nersjunken i soffan och planen är att inte göra ett piss mer idag, mer än att möjligtvis måla naglarna.
Kram på er.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback