Det blir bättre.

Man skulle kunna tro att jag är gravt deprimerad om man läser min blogg, men som jag säkert skrivit ett antal gånger innan är skrivandet min ventil för alla känslor, det är så jag bearbetar dem på ett icke-destruktivt sätt och det fungerar väldigt väl.
 
I dagsläget är jag vid mycket gott mod, nu känns det verkligen som allt slit med min själv börjar ge utdelning på ett sätt jag aldrig har kunnat se förut.
Jag kan rationalisera saker på ett annat sätt.
 
Hur som haver, hade en fantastisk gårdag, idag jobbar jag kväll med två av mina favoritkollegor och imorgon blir det SPA-dag med Elin, inkluderat Thaimassage, hårfärgning, ansiktmasker och annat mysigt.
 
Alla kläder är tvättade och golvet är dammsuget, känner en skön ro i själen just nu.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback