Kräftskiva.

 
Idag blev jag väckt av ett gutturalt kattmorr. Det var missan som var aningen missnöjd över vår gäst. Min plastsyster ska ha kräftskiva ikväll och eftersom det kommer typ 40 pers ville de inte att deras kattunge skulle vara i huset eftersom han kan bli rädd och springa iväg (plus att 40 fyllon som trillar omkring tillsammans med en liten kattungen inte är bästa kombon)
 
Så lilla Fossing som han heter, eftersom han har en extra tå på varje tass, fick komma hit istället.
Det gick inte alls bra, Missan turned into the devil herself och fick vara hos min mamma istället.
 
När plastsyster släppte in honom i rummet la han sig genast mot min rumpa och somnade. Varför lägger sig alla katter vid min rumpa och sover?
Måste vara för den är så mjuk och mysig.
 
Hoppas ni får en grejt lördagkväll!

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback