Underbara morgon!

Imorse var första morgonen på länge där jag hade tid över. Jag tog ett bad, målade naglarna, velade mellan tre outfits och åt en god frukost.
Därefter kom en ryss hem till oss för att putsa fönstrena. När han sa att han var "26" trodde pappas fru att han sa "sockersex". Hur hon la ihop den kombon vet jag inte. Jag tror inte ens jag vet vad sockersex är för något, men det låter spännande.
 
Soligt är det också och jag sitter och dricker en kopp nybryggt kaffe.
 
En bidragande faktor till mitt bra humör kan vara att jag igår möttes av det här;
 
Har jag en fantastisk fru eller vad? Hon bjöd på laxpasta, sen hade det aset en låda med chokladbollar i kylen som jag inte kunde låta bli.
I vanlig ordning fick hon mig att garva så spottet flög, hon spanade in potentiella karlar till mig och jag var inte överdrivet exhalterad över hennes val.
 
Imorgon är min enda lediga dag för veckan, den ska som sagt dedikeras till tvätt och städ.
Anledning?
Well... Uh
 

Med risk för att överbelasta era intresseklubbar får ni även en dagens outfit. Jag trodde det skulle bli pannkaka med spets på spets, men jag tycker det var ganska fräsigt ändå.
 

Dagens outfitt(a)
 

Mitt söta tryne.
 
Hoppas erat kaffe är lika gott som mitt.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback