Bildbomb.

Det blev inte så mycket "nödvändigt" utfört idag, förutom en garderobsrensning och en runda till gymmet (och det är inte illa pinkat). Istället blev det en social dag, då jag träffade både min älskade mamma över en mysig lunch och senare Anna.
 
Obs, min mor är inte kriminell eller något, hon vill tillhör bara de fåtal personer som faktiskt inte vill bli utlagd med bild på internet bara sådär, och det får man respektera, därför är hon blurrad (men hon är himla snygg kan jag lova)
 
Klädhögen är de kläder som legat och tagit plats i min garderob och som jag aldrig använder, de ska ner i kartonger och in i förrådet. Påskliljan har mamsen planterat på Villes grav. Han må vara bortgången men inte bortglömd.
 
 
 
Min katt är rädd för mörtar, jag trollade min kollega och sedan har vi en del av min underbara familj på påskafton.
 
Nu ska jag ta ut kycklingfiléerna och laxen som ligger och gonar sig i ugnen. Sedan har jag hela veckans luncher fixade i ett svep. Höpp höpp.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback