Min mage resonerar.

Jag: "Åh, vilken härlig morgon"
Magen: "Ja, jag är hungrig kurr kurr"
Jag: "Här ska du få lite havregrynsgröt med laktosfri mjölk och banan, gott och nyttigt"
Magen: "Mums"
Magen: "Well FUCK YOU! Nu tänker jag blåsa upp mig till en gravidliknande ballong och göra asont"
Jag: "Well FUCK YOU TOO DITT LILLA AS! DÅ TÄNKER JAG DRICKA KAFFE OCH OM DU INTE SKÖTER DIG SKA JAG FAN TRANSPLANTERA DIG OCH DINA TARM-POLARE!"
 
Seriöst. Troliga orsaker?
Laktosintolerans - Äter inga produkter med laktos what so ever
Brist på motion - Kan det inte heller vara, motionerar varje dag i princip.
 
Så vad ÄR det? Glutenintolerans? Jag äter ju knappt kolhydrater längre, bara på morgonen.
Pallar seriöst inte detta längre, lovar och svär, det har pågått i fan över ett halvår.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback