Del 2 - avklarad.

Tjenis på er.
 
Så här glad var jag efter dagens träningspass:
 
Jag fick ju lägga om programmet för att skona min stackars axel från belastning. Jag testade att göra plankwalks men då sa ryggen ifrån ganska omedelbums så jag gjorde bara ett set och ersatte den övningen med lite andra som jag letat upp på träningssidor.
 
Det blev inte 1 timme som brukligt utan bara runt 40 minuter, men det är ju inte illa pinkat eftersom jag faktiskt crosstrainade på lunchen. Jag ska leta upp ytterligare några ben/rumpövningar att fylla ut passet med om värken fortsätter. 
Man vill ju gärna inte att det ska bli sämre så att man inte kan träna alls, men hittils går det bra!
 
Nu har jag klämt två kycklingbitar och ska snart in i duschen.
Jag glömde ju både deo och handduk när jag crosstrainade på lunchen så man luktade ju inte direkt mumma efteråt (tur för mina kollegor att vi har skiljeväggar runt kontorsplatserna)
 
Kosten går också bra även om det är väldigt knepigt emellanåt att komma på vad man ska ha istället för det man helst ska undvika. 
 
Nej, gudars, in i duschen nu, jag känner att stanken från mina fötter tar kol på mig snart.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback