Det fina i att vara kvinna.

Det där tillfället i månaden då man känner sig:
 
- Helt skarrig i största allmänhet
- Inte fin vad man än tar på sig
"Men den röda tröjan blir FEL till byxorna och jag ser tjock ut i min tunika", slutar med att man sitter på golvet med hela garderoben utriven på golven och bölar som ett barn mitt i klädhögen.
- Ofräsch
Dusch, bad, whatever, håret ligger alltid fel och finnarna lyser som Rudolfs näsa itself (tycker man själv)
- Tjock och svullen
Say no more, detta är dock ingen känsla utan kroppen blir de fakto västefylld och allt sitter åt och är obekvämt.
- Irriterad över allt och ingenting
Saker som man normalt tar med ro ballar man ur totalt åt "NÄEJ NU LAGGADE SIDHELVETET I TVÅ SEKUNDER, NU TAR JAG DATORHELVETESFAN OCH SKICKAR UT GENOM FITTFÖNSTRET!"
- Börjar böla över de mest irrationella sakerna
En naturfilm där antilopungen faller offer för ett hungrigt lejon, sedan är hela veckoförbrukningen av toapapper slut.
- Viker sig av smärta
Hej å hå, livmodern är arg över att ännu en månad förblivit ett oanvänd bihang i kroppen och nu skall du straffas genom dessa  vedervärdiga smärtor som endast kan hejdas med en handfull ipren.
 
Jag är inne på dag 2, jag ville slå samtliga andra trafikanter då jag i ilfart körde till Max för att få i mig föda till lunchen. Alla var i vägen, alla gjorde fel och alla förtjänade en facepunch.
Gode gud, måtte detta ta slut snart, hur fan står jag/vi alla ut vareviga månad?
 
Men lugn tjejer, det finns två saker som till slut kommer få oss att slippa helvetet.
1. Graviditet - 10 gånger värre hormonutbrott och på köpet en sargad kropp - tjoho!
2. Klimakteriet - Få svettvallningar och bli bitterkärringar, massor att se fram emot.

Kommentarer
Anonym

MENIIUJJHHH jag läste antlio-pungen istället för antilop-ungen xD

Svar: Det gjorde faktiskt jag med efter jag postat inlägget :D
epicblonde.blogg.se

2013-02-16 @ 15:50:05

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback