PUST!

Nu är jag helt jävla mör. Idag var ett hårt pass och jag kan ärligt medge att jag kollade på klockan ganska ofta.
 
Jag började med crosstraining i 20 minuter, inga problem där, men efter körde jag styrka och då kände jag hur utpumpad jag var.
Jag åkte extra tidigt till gymmet idag för att jag skulle ha tid att tvätta håret och göra iordning mig ordentligt innan jobbet.
 
Igår åkte jag och storhandlade efter jobbet, det var väldigt tomt på ICA maxi vid 21 så jag kunde strosa runt där själv, eller strosa, jag sprang genom butiken för jag ville bara hem.
Väl hemma lagade jag två matlådor, jag är så hurtig att jag nästan blir rädd för mig själv ibland.
 
Den första var samma som jag tipsade om tidigare - fläskfilé penslad med soja och en massa stekta champinjoner till. Enkelt, gott, nyttigt.
 
 
Den andra är kyckling penslad med sötsur sås, till detta en sötsur sås gjord på turkisk toghurt och, som man kan anta, sötsur sås. Hela receptet hittar nu här.
 
 
 
Jag gör detta främst för att förenkla för mig själv, även om det var lite småjobbigt att ställa sig och laga mat klockan 11 på kvällen, men jag hade aldrig haft tid att göra det imorse.
Enkelhet tror jag är tricket när det kommer till både kost och träning, blir det för krångligt skiter man i det.
 
Jag stekte upp en hel radda med kycklingfiléer som jag ska ha i ett annat recept senare i veckan, då behöver jag bara tillaga tillbehören sedan.
 
Jag hämtade också ut mina proteinpulver från posten, jag testade strawberry white chocolate-pulvret och det smakade perkele! Jag tror dock inte att det beror på själva pulvret utan att jag inte kan blanda det ordentligt. Tyckte det smakade lite vattnigt, sedan när jag kom till botten låg det en stor klump där.
 
Yuck! Inte så lyckat, jag får be babe ha en lektion med mig i proteinshakesblandning.
Nu har jag redigt ont i magmusklerna kan jag säga. Hoppas jag slipper garva idag.
 
Adios!

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback