Ryggont och läkarbesök.

Hallå eller?
 
Nu sitter jag här, nybadad, lätt apatisk i min badrock. Det är ändå väldigt skönt att röra på sig med tanke på att jag har ett stillasittande jobb. Crosstrainingen gick som en dans och sedan fick jag komma hem till pappas räkgryta. 
 
Imorgon ska jag på koll hos en ADD-läkare, det är koll av blodtryck, diskutera hur medicineringen fungerar och så vidare, så jag får en liten sovmorgon.
 
Ryggen värker rätt överjävligt just nu, det blir verkligen inte bättre. Jag satte mig för att torteras i massagestolen vi har på jobbet. Varje gång kulorna passerade mina skulderblad gjorde det svinont. Jag funderar på att boka tid för ryggen någonstans på måndag - men var?
 
Vad är bäst för sådan här typ av värk? Går man till en massör eller till en naprapat?
Helt ärligt så blir jag ju hellre insmord av väldoftande oljor än böjd och knäckt, även om det kanske är bättre.
Hur jag än sitter, vad jag än gör så gör det ont. Jag har verkligen aldrig haft muskelvärk innan så detta är ovant för min del.
 
Jag misstänker faktiskt att det är goblet squats och marklyften som har gjort något knas med ryggen, för det var efter att jag lyfte tungt med min PT som det började, och efter passet i måndags började det om på samma visa.
Hur som helst, nu ska jag torka håret och sen krypa ner och kolla på family guy.
 
Herregud vilket leffe-inlägg, när jag läser igenom det så ser jag hur ointressant det faktiskt är, men vad fasen, man kan väl inte vara intressant jämt?

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback