Å vilken underbar dag!

Det är inte ofta man säger det om en måndag, men så är det i alla fall.
 
Idag har jag gjort allt sådant som man aldrig har tid med när man jobbar, jag började dagen med att vakna upp bredvid en snygg blondin, sedan bar det vidare för ett PT-pass där vi satte in lite nya övningar i det befintliga träningsschemat, efter det åkte jag till Farsta, jag var ju egentligen i stan men jag orkar verkligen inte snurra omkring där.
 
Även fast jag lovat mig själv dyrt och heligt att jag inte skulle shoppa mer den här månaden, jag har redan gått loss på två tröjor som jag beställt hem från Bikbok.
Visserligen köpte jag mest nödvändiga saker, som underkläder som var på rea och mina favorittrosor, sedan gick jag in på Kicks, där det gick åt helvete, vilket jag visste att det skulle.
 
Jag kom därifrån med en svindyr basskugga, vilket visserligen är nödvändigt för min är slut och en bra basskugga är liksom grunden för hela sminkningen, men ändå.
 
 
 
 
 
För närvarande sitter jag och lyssnar på min pappa och hans fru som får spelet över att de inte lyckas logga in på sina hotmailkonton, det är lite charmen med att bo hemma, som tur var kommer mitt snille till bror över alldeles strax och styr upp kaoset.
 
Nu får det hur som helst vara slutshoppat, på riktigt, budgeten är tight eftersom jag betalade Egyptenresan.
Dessutom har jag insett att jag har en hel drös med kläder som jag verkligen aldrig använder, så nu letar jag ljus och lykta efter en flyttkartong eller liknande där jag kan trycka ner allt som jag inte använder, för jag vet inte om jag just vill göra mig av med det helt eller bara lägga undan det.
 
Nu ska jag göra precis det jag har lust med, vilket för tillfället är att måla naglarna och ta en dusch.
Puss och kärlek.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback