Mina vårdkontakter!

Jag vet att jag har skrivit om det förut, men jag gör det igen - om ni inte har testat mina vårdkontakter, gör det nu!
www.minavardkontakter.se, där kan ni förnya recept, ställa frågor till en sjuksyster (som vårdguiden fast i mailform), ställa frågor till psykiatrin och de som svarar ger utförliga och noggranna svar som dessutom sparas så du kan läsa igenom dem igen om du behöver.
Förutom detta kan du boka tid på olika vårdinrättningar, en helt suverän sida!
 
Du slipper sitta i telefonköer för allt detta och du kan be om SMS och/eller email-aviseringar när ärenden är avslutade, d.v.s du har fått ett svar på det du behöver.
 
För er som är oroliga för flugor i trumpeten och bor i Stockholms län kan ni beställa hem gratis klamydiatester.
 
Allt som behövs för att logga in är ett bank-id som förövrigt är jättelätt att fixa om man inte är helt tekniskt retarderad. Det gör man via sin internetbank. 
Som sagt, inga fler telefonköer, det funkar kanonbra!

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback