Gasen i botten.

När jag kommit till gymmet precis efter jobbet upptäcker jag att jag inte har kortet med mig. Oerhört bitter gasar jag hemåt, plockar upp gymkortet, drar en shake och så i väg till gymmet i Högdalen istället. 
 
Det blev 30 minuters crosstraining, jag har ökat på med 10 minuter längre än jag brukar vilket var fruktansvärt jobbigt. Jag var alldeles snurrig och slut efteråt. 
 
Därefter, hem, äta middag och svänga ihop abourgine-lasagnen som nu står i ugnen och skall plockas ut om ett par minuter. Egentligen hade jag siktat på att vara i säng vid 10 men det sket sig eftersom jag inte ens hunnit duscha.
 
Nu längtar jag efter sängen kan jag meddela, hoppas att både jag och magen är på lite bättre humör imorgon.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback