Sommartider hej hej!

Fy farao vad trött jag är, eftersom jag jobbar idag märks den bakåtställda timmen ganska väl kan jag tala om. Energin går på sparlåga minst sagt men imorgon är jag ledig.
 
Imorgon tänkte jag först gå till gymmet för lite crosstraining, men jag ersätter nog det med en rejäl powerwalk i solen, det behöver jag som jobbar inomhus jämt. Utöver det blir det storkok av veckans matlådor, en rejäl resning av garderoben om jag hinner och eventuellt ska jag klämma in en thaimassage i Hökarängen (billigare än en naprapat och de är väldigt duktiga!) eftersom jag börjar få muskelvärk igen, dock måste jag be massörskorna att ta lite lösare, de har en tendens att mörbulta en annars.
 
Jag börjar bli lite väl shoppingkåt, jag får lägga band på mig, men jag börjar äntligen få en garderob som jag verkligen tycker om och inte en massa skitplagg som jag knappt använder. Därför känns det som en rensning är på sin plats för att se vad som eventuellt fattas och vad jag inte behöver mer av.
 
Det låter som en rätt nice day aight?
 
Nu ska jag avrunda här innan intresseklubbarna överbelastas och jag måste anstränga mig för att inte somna.
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback