Designfan.

Detta med bloggdesign är lite som när man skulle göra något i syslöjden. I huvudet hade man en bild av en high fashion tygväska, resultatet blev en sned och vind tygboll med helt sneda sömmar som såg att vara ett verk av en fyraåring.

Det var anledningen till att jag gjorde tygpåsar under hela tiden jag gick på syslöjden, fram till att jag slutade i 9an. Och nej, de blev aldrig snyggare, de såg lika jävla fula ut då.

Nu har åtminstone börjat förstå mig på kodningen, hur man ändrar bredd, vad som är skillnad på kod och stilmall etc. men det är fortfarande vissa saker som är friggin impossible. Resultatet matchar inte idéerna i mitt huvud, men det får gå så länge, just nu är jag ganska trött på designskiten.

Idag blir det slappedag här hemma, det har hänt en hel del dramatik så ingen orkar företa sig några större projekt. Själv har jag tagit ett bad, målat naglarna, plockat i ordning på rummet och valt ut morgondagens outfitta (något som är bra med tanke på att hjärnverksamheten inte funkar på morgonen och frontalkrockar med min fåfänga, jag vill se piffig ut men hjärnan lyckas inte kombinera ihop ett lyckat resultat).
Nu ska jag smörja in mig och hoppa ner i myskläderna innan bror kommer med vår matdelivery.

Livin like a rockstar.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback