Bara-jag-dag.

Efter att ha jobbat hela veckan kände jag att jag behövde en bara-göra-vad-jag-vill dag.
Hittils har jag varit i Farsta, jag har som tidigare nämnt problem med att när jag väl är ute och shoppar raffar jag gärna åt mig halv-snygga plagg som jag sedan inte använder.
 
Men idag bestämde jag mig för att bara köpa ett plagg och jag blev så att säga "kär". Det blev jag i en kofta från Gina, sedan gick jag till Åhléns där en släkting till mig jobbar och bad henne välja ut en bra foundation till mig. Och bra är bara förnamnet, den var visserligen lite dyr men helt perfekt.
 
Efter det var tanken att jag skulle handla underkläder, men jag kände bara att jag inte hade någon lust att shoppa mer så jag åkte sonika hem därifrån utan något mer i påsarna. Det kändes bra.
 
Nu väntar jag på att kaffet ska bli färdigbryggt och njuter av tystnaden i lägenheten. Det är bara jag hemma, vilket inte händer så ofta.
 
Så vad klädde jag ut mig till på Halloween?
Jag var en "evil bride", jag beställde hem en bröllopsutstyrsel från partykungen, sprutade ner den med teaterblod och sminkade mig som en död. Här är resultatet:
 
Till vänster står min snygga gummisyrra.
Nu ska förstår jag att era intresseanteckningar nästan är maximerade, så jag väljer att runda av det här inlägget.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback