Singelfredag.

Shopping när man är singel:
 
Eftersom jag jobbar hela helgen blev det en lugn kväll igår med mina favoritpopcorn och 100 höjdare.
 
Innan dess mötte jag upp Anna för att supporta henne när hon skrev sitt förarprov. Allt gick smooth tills det att det upptäcktes att hennes leg gått ut för 3 dagar sedan.
Det var bara att hoppa in i närmsta taxi, rejsa hem till henne, hämta legget och rejsa tillbacka.
 
Lyckligtvis fick vi en mycket trevlig och skicklig chaufför från Kroatien (där ju min kusin kommer ifrån) som tog oss fram och tillbaka på mindre än 20 minuter.
Hon klarade provet och vi satte oss på alkisbänkarna vid t-centralen och drack en kaffe i solen.
 
I övrigt har jag inget mer exhalterande att berätta. Jag försöker vakna till så återkommer jag med mer.
Ciao.
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback