Mellandagsreans fynd!

Jag är väldigt glad att Elin tvingade ut mig på mellandagsrean idag för jag hittade ett par kap.
Jag och Elin slöt en pakt innan shoppingens början att inte handla något som inte var på rea. För det skulle ändå finnas kvar efter rean och vi ville undvika onöda impulsköp - vilket vi lyckades med.

Jag får beklaga de keffa bilderna med blixten i min fläckiga spegel men jag orkade inte anstränga mig nämnvärt.


Svinsnygga shorts.




Den här tweedkavajen är helt klart favoriten bland alla fynd,
sitter som en smäck med riktigt fina detaljer!



Underbar skjorta och mig halvnäck genom tyget.


En helt vanlig skjortjävel


Jätteballa örhängen och en ny mascara för 75 riksdaler.
Accessoarer kan man inte få för mycket av enligt mig, det går att
pigga upp vilken tråkig outfit som helst med fina detaljer.

Jag älskar enfärgade halvtråkiga outfittor som kombineras med en klase
snygga, stora ringar och ett noga utvalt nagellack.

Jag måste ha varit snäll i år för jag fick väldigt mycket julklappar.
Väldigt mycket bra julklappar, bland annat ett presentkort hos frisör
av min snälla bror, och ett presentkort på en smyckesbutik på nätet (www.edblom.com) av min syster där jag har suttit och beställt hem tre smycken idag.

Av min andra bror fick jag en serietidning, en av mina favoriter, Carpe Diem, vi har exakt samma seriehumor.




Och till sist, pyjamasen jag fick av mormor och som jag testade igår.
Jag fick flashbacks till barndomen, så jävla mysigt att krypa ner i denna
kärringpyjamasen.


Nu har jag fyllt min ytlighetskvot känner jag. Ciao.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback