Familjen ludd.

Efter jobbet ska jag träffa systrami, och kanske min bror också, allt är alltid lite luddigt i min familj. Alla säger olika saker och ingen svarar när man ringer. Jag älskar dem ändå.

Om min bror inte vill haka på ska jag och systrami gå till thairestaurangen precis nedanför henne som har världens godaste Phad Thai, om han ska vara med och leka åker vi till pappsen för en family gathering.

Imorgon är det äntligen dags för första ridlektionen som jag tjatat om i nästan varje inlägg. Och så ska min otroligt snälla gummisyster skjutsa mig dit. De kommunala kommunikationerna är inget att hurra över. Bussen ligger långt bort åt helsefyr och går typ en gång i timmen (jag behöver mitt körkort!)

Vi lär nog äta middag innan, jag funderar på att laga lite tacos till'na som tack för hjälpet.

Mat är förövrigt det enda jag tänker på just nu due to the previous written circumstances Men det är härligt, för då tänker man inte på något annat. Jag förstår varför man blir tjock.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback