Körkortsångest och keffa ridskolor.

Då var det dags för andra ridlektionen idag. Den sista var inget att hurra över, helt kaotisk, men jag ska ge det en chans till och om det inte är bättre så får jag hitta en ny ridskola.

Min fjärde uppkörning börjar närma sig. Får massiv ångest av bara blotta tanken, jag börjar nästan gråta bara jag tänker på hur det är att sitta i uppkörningsbilen och hur dåligt jag mår av det.
Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra för att få bukt med min nervositet.

Några har föreslagit att jag ska en körlektion innan, jag är bara så rädd att de ska säga att jag inte är redo, då lär jag ju garanterat faila.

Min körlärare i Halmstad ljög.
"Du har det inom en månad". Det har gått tre.


Titta noga på den här bilden. Det är nämligen den enda mingel-
bilden jag någonsin blivit bra på. I'm stunned.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback