Måndag.

Normala människor kanske hade spenderat sin bakisdag med att kolla på någon feel good film eller en serie.
Inte jag, jag kollade på två dokumentärer. "Bakom slöjan i Saudiarabien" samt "Min pappa är gravid".

Men jag feelade ganska good i alla fall. Jag beställde hem en kebabrulle som jag hade kunnat få för halva priset om jag hade släpat arslet ner till centrum. Men det orkade jag inte.

Därefter skajpade jag med Anna i över en timme, båda satt på varsin ände och fes i mjukisbrallor. Sedan kom pappa hem som en räddare i nöden med pizza och godis. Jag kände då att jag seriöst aldrig vill flytta hemifrån.

Nästa vecka har jag min första ridlektion vilket ska bli himlans spännande, jag har faktiskt ingen aning om vilka kunskaper jag besitter, eller mer troligt - saknar. Vi får väl se.
Nu är det även dags att börja köra på allvar, för snart börjar nästa uppkörning närma sig.

Något annat som närmar sig är karlns hemkomst. Solbränd och go, mmm. Han har förövrigt fått sin ondska utdriven av en shaman genom att bli piskad med nässlor på ryggen, så nu ska han alltså då vara en snäll pöjk.
Jag vet inte om detta är en ny kink han har funnit men så länge jag håller i nässlorna är det helt lugnt för min del.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback