And she rescurrected!

Sista två timmarna på jobbet idag kände jag mig mosig och nästan febrig. Ni vet den där härliga bomull-intryckt-innanför-pannan-värken.
 
Först gick jag i tankarna att stanna hemma imorgon men när jag kom hem och fick i mig lite av min pappa och brors goda pannkakor så lade jag om planerna. Det får helt enkelt bära eller brista imorgon, mår jag dåligt får jag preppa mig med alvedon, jag har för mycket, både viktigt och roligt som händer imorgon att jag bara inte kan stå över det.
 
 
Badet blev min räddning. Jag körde helt enkelt en hel renovering, inpackning i håret, rakade mig, smörjde in mig, målade om naglarna och voila, ut kom jag som en ny människa.
 
Okej, jag känner mig lite halvrisig men det kan bero på att jag gått runt och hostat i mer än två veckor nu, men i övrigt mår jag bra och det kommer bli en lång, lång, lång dag imorgon, men å andra sidan är jag ledig på fredagen. Då kan jag ligga i sängen och beställa julklappar hela dagen om jag har lust med det.
 
Nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng, doftar som en ros gör jag och är len som babyröv.
Mysigt är ordet.
 
Puss och så vidare.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback