Avslöjandet:

Här kommer det.
Om tre veckor ska jag och min fina syster till:
 
Vi har lite som en traiditon att resa tillsammans och varje gång har vi verkligen sjukt kul på våra resor. Det blir alltid spontan och mycket som händer.
Biarritz är en fransk surfstad, högsäsongen för surfare är just Oktober så det lär bli en hel del party, eventuellt ska vi ta en sväng över till Spanien, Bilbao också, jag längtar så otroligt mycket. Jag behöver verkligen få ett avbrott just nu.
 
Det firade vi med thaimat, vin, häägen dasz (stavning?) och en fantastisk fransk film som jag inte minns namnet på.
Efter det åkte jag hem, det kändes minst sagt lame att åka hem och se alla på tunnelbanan som skulle ut och festa.
 
 
 
Jag har börjat få mitt festsug tillbaka, som har lyst med sitt frånvaro ett bra tag nu.
Det kan bero på att jag har förknippat festandet med ångest och måsten ganska länge. När jag började tagga ner festandet, för innan det tackade jag aldrig nej till fest.
Aldrig någonsin.
Jag festade mest och jag festade "bäst", blev alltid aprak (helt ärligt så tycker jag en festkväll skulle vara rätt värdelös utan alkohol, men kanske inte så mycket)
Och det var kul, det förnekar jag inte. Men jag tröttnade.
 
Då blev utgångarna och festandet mer som ett tvång och jag hamnade i en smärre livskris.
Jag började fundera på om jag var tråkig och torr som tackade nej till en AW när jag började tidigt dagen efter, eller om jag hade blivit tråkig som inte orkade gå ut en fredag när jag gått upp 5 samma dag och jobbat en hel vecka.
 
Jag började istället dra mig undan det helt, jag hittade liksom ingen balans och kände mig nästan liten skamfylld och "inte rolig längre".
 
Men nu är jag grymt sugen igen måste jag säga. Jag har två helger framför mig med party, för att inte tala om Biarritz-resan.
 
19 år och alltid på G.
 
Den här helgen blir det dock lugna puckar, jag börjar 7 båda dagarna och kom just på att jag ska kliva upp om ca 4-5 timmar, pigg och glad kexchoklad.
Hoppas ni får en fantastisk fredag alla fina därute.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback