Good morning handsomes.

Så här ser jag ut när jag kliver ur sängen på morgonen:
 
Idag är det fredag för alla som inte noterat. Jag fick ca 5 timmars skönhetssömn imorse, John Blund lyste med sin frånvaro när jag försökte sova och jag somnade inte förrän runt 12.
 
Efter jobbet ska jag och kollegorna på räkbåt, de andra ska ut efteråt men jag är inte helt säker på om jag kommer orka hela kvällen, jag är gammal och vek nuförtiden, jag måste sovit ut om jag ska orka utgång, men oavsett så kommer det bli en fantastisk kväll, det är jag övertygad om.
 
Resorben ligger i väskan, sminket är påsmetat och håret är fixat. Jag är redo för fredag!
 
Det enda mörka molnet på himlen är den här fläcken som är misstänkt lik en sarrefläck (det är det inte, om inte någon har tagit en handtralla på tuben utan att jag sett) som jag upptäckte när jag väntade på tåget.
Nåväl, vi får hoppas att folk runtomkring mig inte har öga för detaljer.
 
 
Kram på er.
 
 

Kommentarer
anus

alltså skuggan vid dina nyckelben. vill gråta nästan

2012-09-23 @ 21:23:52
Bloggadress: http://dearstarla.blogg.se

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback