Dagens klipp.

Tror ni jag hoppade upp och ner när jag hittade det här erbjudandet?
 
 
Detta erbjudandet köpte jag från Let's Deal, ungefär samma sak som Groupon, d.v.s sjuka rabatter på typ 72%, sådant man tror är för bra för att vara sant.
Men det är det inte. Jag har köpt massvis med saker från Groupon, allt från fransförlängningar till hårprodukter och det har alltid varit "som det ska".
 
Groupon används ofta att nystartade företag eller om det gäller skönhetsbehandlingar - av salonger som kanske ligger lite avsides och inte så många kunder vet om. På det här sättet får de ett rejält uppsving i besöken och dessutom är ju kunderna tvungna att komma tillbaka när det gäller förlängningar av olika slag, vare sig det är hår, naglar eller ögonfransar, om de antingen vill ta bort det eller fylla på.
 
Jag skulle egentligen vänta till nästan månad med att boka en förlängning men det här gick fasiken inte att motstå.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback