För bra för att vara sant.

Ni vet hårförlängningen jag köpte?
Oftast är salonger som har dealer på groupon 100% seriösa, jag köpte min fransförlängning där för 179 spänn (normalt kostar det runt tusenlappen) och den salongen var jättebra, fräsch och väldigt duktig personal.
 
Anna föreslog att jag skulle googla salongen eftersom hon själv är väldigt erfaren på det här med förlängningar, sagt och gjort och detta fick jag fram:
 
Jag vet inte så mycket om förlängningar men vad jag vet är att om det är dåligt gjort kan det bli förödande för det egna håret och nu när jag fått så fin kvalitet på mitt vill jag inte riskera det för allt i världen.
 
Däremot måste jag hylla Let's deal som utan krångel eller ens några frågor tog tillbaka mitt köp och gav mig pengarna till er. Så var aldrig rädda för att handla där!
I övrigt kan jag berätta att jag aldrig någonsin blivit lurad på en deal varken där eller på Groupon, de har fantastisk kundservice och man får hjälp direkt om något inte verkat som det ska.
Dessutom får man alltid vad man lovar vare sig man köper en vara eller en behandling, men i detta fallet handlade det ju bara om att salongen har fått sjukt dåliga recensioner.
 
Imorse blev jag klar med veckans träning. Inga magrutor än men Rom byggdes inte på en dag eller hur?

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback