Hurtbullen drar vidare.

Körde en crosstraining på lunchen. Kände den där pirrande irritationen och insåg att jag måste försöka få bort den rent fysiskt. Gick ganska bra.
 
Innan jag tar helg är det ben och röv som gäller, jag hittade inga fler bra övningar, så jag får ta de jag har och göra fler repetitioner. Det viktigaste är bara minimal belastning på ryggen, jag märkte ju förra gången att plankwalk inte var en bra idé.
Vi får se vad ryggnissen säger på måndag, jag undrar verkligen vad det är som orsakat detta, jag misstänker fellyft faktiskt.
 
Men det jag längtar till allra mest just nu är att få komma hem till mitt hjärta, ta en lång skön dusch, sminka mig, göra mig fräsch, äta en god middag och sedan sjunka ner i soffan och inte göra ett piss.
Tänk så underbart, när man alltid är på väg någonstans med matlådor, ombyten och handdukar i släptåg. Till gymmet, till jobbet, hem, till någon annan.
 
Åh, jag längtar så mycket. Nu är det bannemig nära.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback