Livets prövningar.

1. Djävulskatten är tillbaka. Ja, ja hon är jättegullig och allt sådant, men som jag skrivit tidigare lider hon av någon grav mental obalans som gör att hon lite då och då bestämmer sig för att anfalla en. Allra helst om man går barfota. Medan pappa och hans fru var i Thailand var det farmor, farfar och min kusin som föll offer för hennes nycker.
Nu har hon i vanlig ordning claimat min säng och varje kväll får jag be pappas fru lyfta bort henne eftersom jag gärna vill ha min hand intakt.
 
2. Det står en burk pingvingodis i mitt rum. Ingen anar vilken otrolig viljestyrka det krävs från mig för att inte - helt ohämmat mula i mig hela burkhelvetet. Lakrits är min absolut största last och dessa tillsammans med Salta katten är två saker jag inte kan låta bli om det så är en brinnande eld emellan.
Bara blotta tanken på godisarna får det att vattnas såpass i min mun att jag nästan börjar dreggla. O gude gud hjälp mig. En hel vecka kvar till nästa lördag.
 
3. Fortsatta ryggproblem. Ont, ont, ont. Vad gör man? Jag har inte gummiarmar och når därmed inte att smeta tigerbalsam på det aktuella området. Däremot tror jag att det krävs lite mer än så, typ naprapati eller massage.
 
Nåväl, ikväll ska jag tröstäta en...frukt. Imorgon är det måndag och jag är ledig. På schemat står träning bland annat. Nu blir det kvarg och Family Guy,  det är inte helt dumt faktiskt.
Hoppas ni haft en grym helg!

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback