Thou has to be kidding me.

Ta en noga titt på den här blusen.
Är den snygg? Enligt mitt tycke - nej, det ser ut som en billig H&M-blus.
Är den speciell på något vis? 100% bomull, en vanlig jävla blus med fula tigerliknande ränder som sitter illa och säkert kostar några ören att tillverka.
 
 
Hur mycket kan den kosta tro?
 
Seriöst, jag förstår verkligen inte vem därute som kan få för sig att köpa den här typen av produkt för sådana sjuka priser.
Jag betalar gärna för mer för en speciellt utformad blus, kanske handgjorda detaljer eller som på något annat utmärker sig. En väska i äkta läder eller ett par skor av fin kvalitet, men detta?
Uppenbarligen finns det folk som inte håller med mig i och med att den här internetbutiken faktiskt verkar gå runt, de har fler fula blusar för över tusenlappen, men för mig är det ett mysterium.
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback