Vuxenpoängen trillar in.

Så förutom att gymma idag har jag även satt mig ner, fyllt i min kalender med schemat och allt viktigt som jag behöver komma ihåg samt ringt runt till olika ställen, bokat om besiktningstider med mera. Allt som man glömmer bort eller inte har tid med när man är ledig.
 
 
Utöver detta också lagt mig i ett skönt bad, skrubbat mig från topp till tå, målat naglarna i en skrikig ceriserosa färg samt lagat en torftig matlåda, det fanns inte så mycket att tillgå men det får gå i alla fall. 
 
Nu ska jag försöka mig på att somna runt 10, något jag tror kommer gå sådär med tanke på att jag gick upp rätt sent imorse. Klockan imorgon ringer nämligen vid 5,
 
Ryggen, eller snarare skulderbladet har börjat bråka med mig igen, sist hade jag en stor knuta där och nu verkar den ha kommit tillbaka av okänd anledning. Satt en kvart med TENS-apparat (min bror hade jättekul att drog på full styrka så mina armar flaxade upp och ner) sedan kletade jag in någon salva pappa haft med sig från Thailand som luktar starkt av örter och gör att det känns som man har is över hela ryggen.
 
Vi hoppas att det är bättre imorgon, men jag kommer ändå fokusera mest på ben för säkerhets skull, nu vill jag inte ha några avbrott helst.
 
Bonne nuit, som fransmännen säger.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback