Dagens fail och förberedelser.

Dagens fail: jag hade beställt en jättefin top från Bikbok - trodde jag ja! Men jag hade i ett virrigt ögonblick inte gått igenom det sista steget vilket är betalningen, när jag skulle in och beställa på nytt så är den toppen slut. Fan vad bitter jag blev.
 
Skitsamma, imorgon kommer min cola-light leverans ganska tidigt i ottan, jag tänkte likt alla gamla kärringar hänga på låset vid farsta imorgon om jag orkar upp så tidigt, jag har en hel radda med grejer jag behöver inför resan och jag tänkte att det vore skönt att kunna strosa runt i lugn och ro.
 
Jag tänker alltid "men åh, jag har ju en hel dag på mig", sedan börjar jag reflektera närmare över allt jag faktiskt ska hinna med och då får jag plötsligt halvt hjärtinfarkt, jag har ett stort problem med att jag stressar upp mig för saker alldeles, alldeles för lätt.
 
Det är något jag måste jobba med.
 
Här är abourgine-lasagnen jag lagade igår, jag har inte smakat den än, vi får se om den blev god eller inte. Recept hittar ni här (dock hade jag köttfärs istället för kycklingfärs)

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback