Hatar.min.mage.

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra längre.
Minst en gång om dagen får den årets tuppjuck och blåser upp som en ballong, väller över jeanskanten och gör ont.
 
Jag har uteslutit laktos, dragit ner på kolhydrater, idag har jag inte ens druckit kaffe, det spelar förövrigt ingen som helst roll, jag har hoppat kaffet många dagar och det har varit lika jävligt.
 
Vad är det som är fel?! Det slutar aldrig, aldrig, aldrig. Det är enklare att räkna upp de dagar jag inte har problem än tvärtom. Jag vill söka hjälp fast samtidigt inte.
Magbesvär = något uppkört i arslet eller i halsen, yuck. Snart är jag dock tvungen.
 
Det värsta är att jag blir på så oerhört pissigt humör när det blir så.
Jag hatar detta, fattar inte varför det blir så här.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback