Sista träningspasset för veckan.

Då var veckans sista pass avklarat. Skillnaden från föregående vecka var 2 stycken.
1. Jag gick på ett hårdare kostschema, hårdare låter barskt, jag åt god mat och jag var mätt hela tiden skall sägas!
2. Jag utökade antalet pass, denna veckan har jag kört 20 minuter cross varje dag och sedan tre dagar styrka.
 
Det kändes egentligen inte som något jättestor skillnad att göra på det här sättet. "Vilodagen" blev ju de dagar när jag inte körde styrka och jag har börjat tycka att det bara är skönt att få röra lite på kroppen varje dag med tanke på vilket stillasittande jobb jag har.
 
Det enda som bekymrar mig något är att styrkepassen känns lite klena, problemet är ju min rygg, jag vet inte hur mycket jag ska "pusha" i nuläget. Om jag kör på för hårt så kan konsekvenserna bli att jag får så ont som förut och då kommer jag inte kunna träna alls, därför har jag valt att göra på säkra övningar som jag med säkerhet vet inte kommer göra någon skada.
 
Det får vara så ett litet tag framöver. Eftersom jag sitter här med träningsvärk i magen tror jag knappast att träningen jag gör inte gör någon skillnad alls.
 
Solen glimtar fram mellan molnen, jag har en underbar helg framför mig och ett par paket med beställda kläder som väntas komma nästa vecka, livet är banne mig bra nu.
 
När jag kommer hem ska jag stupa ner i sängen tror jag. Jag är rätt klar med den här dagen känner jag.
Imorgon ska jag ta en lång dusch, packa in håret, måla om naglarna och bara bli allmänt helg-fräsch.
 
Herregud vad jag längtar.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback