Bipolär 14-åring.

I övermorgon åker jag till Portugal. Tyvärr kommer vädret bli skit och det grämer mig faktiskt.
Det ska bli ca 15 grader och regn. H-e-l-a tiden, jag blev så ledsen när jag såg det, jag som älskar solen.

Hur som helst får jag komma bort, det tror jag gör mig gott för just nu känner jag mig som en bipolär 14-åring. Känslorna åker bergochdahlbana, från den ena ytterligheten till den andra, antingen ligger och jag och bölar i kudden, andra struttar jag av lycka.

Det beror på flera olika saker som har hänt, som jag ju inte kan skriva här (även om det hade varit förbannat skönt att ventilera just nu, känns som jag ska explodera)

Hur som helst, jag ska försöka se positivt på den här resan, det finns ju alltid museum att strosa runt på.

Förövrigt är min bloggdesign fortfarande jätteful, bakgrunden ser ju helt hideous ut, problemet är att jag inte kan bestämma mig för något färg/stiltema och då hamnar designandet på is lite.

När jag kommer hem tänkte jag göra en liten vårrenovering på mitt yttre. Det blir bland annat fransförlängning och lite annat smått och gott.
Jag kan meddela att jag har hittat en frisör som jag litar på - min kollega. Hon tog mina toppar på rasten för ett par dagar sedan, håret blev fantastiskt fräscht!

Hon har varit frisör i många år men drabbades tyvärr av astma och fick då sadla om i karriären, det är vi glada för (inte att hon fick astma då såklart!)

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback