Födelsedagar, SPA och shopping.

Mina föräldrar fyller lägligt nog år med en veckas mellanrum (hejdå all lön) nej då. Men eftersom jag ville ge båda något riktigt speciellt fick mamma en SPA-dag på Hotell Havsbaden i Grisslehamn.
Något jag varmt kan rekommendera för alla som vill åka bort, med sin partner eller sin käresta.

I priset ingår; inträde till SPA:t, frukost, lunch och en 50 minuters behandling.

Frukost med utsikt


Utsikten från SPA-delen


SPA-delen


Mys

Det var mammas födelsedag det, och näst på tur är pappa. Eftersom han är på Rhodos när han fyller år tänker jag ge hans present idag. Tänker inte skriva än vad det är men jag vet att han kommer bli sjukt glad.


Idag har jag varit "ledig". Började med att röja hela rummet för att sedan göra klart alla engelska B uppgifter som jag kommit efter med. Fullt upp med andra ord, sedan jobbar jag ju fram till det att jag åker till Lissabon, så det gäller att få klart allt viktigt nu.

I Farsta körde jag min sedvanliga turbushopping. Som de flesta vet ligger shopping långt ner på min lista av favoritsysslor, så jag går som en orkan genom affärerna, kollar snabbt om det är något jag vill ha och skyndar sedan ut.

Jag hade nästan gett upp innan BikBok hookade mig rejält, dessa fina saker hittade jag där;

En skitsnygg väska som jag inte kunde låta bli.


Härligt sliten, lite mer rockig marintröja.


Den här färgen blev jag kär i på en gång, nu syns den inte så bra
på min keffa mobilkamera, men den är korallrosa i alla fall, skitsnyggt
att ha till jeans, som jag ju alltid har på mig.


Dagens outfitta:

Pappas för stora färgglada sockor som stack upp från conversen och
till det en rutig skjorta samt ett hår som gud glömde.
Porrigt med andra ord.


Det var allt för mig, den snygga headern har jag inte orkat fixa till än. Fast jag tycker den nuvarande är rätt snygg i och för sig.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback