Heading for Lisboa.

Vill inleda med GRATTIS PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN. Han och John befinner sig på Rhodos just nu så jag tror han kommer få en underbar födelsedag.

Anyways, idag är det min tur att fly landet, 19:00 går planet till Lissabon, känns verkligen inte som jag ska åka, det hela var rakt igenom en impulsgrej för att komma bort lite.
Det blir jag och min enorma "weekend"-väska, eftersom det regnar måste jag ha lite utrymme för eventuella shoppingfynd.

Jag har nämligen insett att jag har med mig aslite kläder, knappt några ombyten alls, jag måste ha slagit i huvudet väldigt hårt, men när jag satt där helt utmattad och svettig för att jag inte kunde bestämma mig för vad jag skulle packa ner tänkte jag:
"Nej, detta är fan min semester, den ska inte vara kravfylld eller stressig" och så tryckte jag ner lite random plagg, det finns ju affärer så det går nog ingen nöd på mig.

Oavsett väder eller brist på varierande outfits så ska det bli underbart att komma bort lite, och återvända med en massa ny härlig energi (å fy, jag låter som typ Blossom Tainton, HURTBULLE!)

Kärlek till er, som alla estetmuppar skriver.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback