Bråkmagen

Jag har fått välja bort allt som jag gillar till frukost, däribland bröd och alla yoghurtar som innehåller laktos.
Jag har haft problem med min mage som blåser upp till en gravidballong lite när den känner för det, så nu försöker sålla lite i kosten och se vad som kan vara orsaken. Jag tror jag har hittat lösningen.
 
Bröd och laktosprodukter gillar den inte att starta dagen med, idag fick jag äta ett ägg till frukost. Ett helt vanligt ägg. Jag är inte så förtjust i ägg och höll halvt på att kräkas, men jag måste bli mätt.
 
Någon som har förslag på frukostar?
Jag hatar Keso så det är uteslutet, det måste vara något enkelt eftersom jag är som en zombie på morgonen och inte har hjärnkapacitet att laga något mer avancerat.

Kommentarer
Kathe

Köp laktosfriprodukter :-) har samma problem med magen, den blir stor som en ballong + hämska smärtor :-P dock måste jag varna dig att även om du unviker vissa saker som orsakar problemmet kommer du ändå att få ballong mage då och då :|

2012-08-24 @ 09:55:50

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback