Fantastisk dag.

Imorse när jag vaknade tänkte jag "Hm, vad ska jag hitta på idag?", sedan såg jag kläderna som låg utspridda på golvet tillsammans med dammråttorna. Nu blev jag klar med allt.
 
Jag har:
- Städat
- Tvättat allt
- Rensat och sorterat
- Borrat upp en krok
- Betalat räkningar + en massa andra tråkiga vuxensaker.
 
Eftersom jag är ledig även imorgon ville jag viga den här dagen till alla tråkiga nödvändigheter, jag har svårt att slappna av och ha kul om jag har 58 miljarder "to do" i bakhuvudet.
 
Dagen blev hur som helst fantastisk, jag och pappa åkte till Farsta centrum, bara vi två. Vi strosade omkring i affärer, tog en fika tillsammans, jag älskar att spendera tid med mina päron.
 
När vi kom hem kom både mamma, bror och plastsyster förbi (alla kom dit helt random) passande nog lagom till tacosen var färdig. Så vi satt här, nästan hela gummifamiljen, åt tacos och kollade på "Vem vet mest".
 
Nu har jag tagit på mig myskläderna och sitter i sängen med datorn. Tänkte jag skulle spendera de sista vakna timmarna med lite Sims-spelande, jag orkar inte göra något mer avancerat efter att ha hållt igång hela dagen.
 
 
Nu kanske vi undrar varför i helvete jag tar en bild på min väsk-krok? Det är en bild jag ska skicka till
mormor, den antika och väldigt fina hängaren ni ser hittade jag i hennes källare och kärade ner mig i,
så jag fick den i födelsedagspresent.
 
Där kan man se hur den gamla svagdrickekannan kom till användning.
 
Mormor bor ju 40 mil ifrån mig, så hon kommer inte så ofta på besök, båda vi är väldigt intresserade av inredning och loppisfynd, då kan det vara ganska kul att skicka bilder på brev.
 
Vad skönt det kändes att skriva ett positivt blogginlägg om en fantastisk dag, annars brukar det stå ganska mycket deppigt här, men det är ju för att det är här jag får utlopp för mina känslor i text.
 
Något annat som är positivt är att det snart kommer en ny snygg bloggdesign här, då kommer det bli roligare att skriva.
 
Hoppas att ni hade en lika fin dag som jag. Puss och hej.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback