Jag HATAR bloggdesign

Hör ni det? Hatar, despites, avskyr!
 
Nu har jag suttit och försökt koda och fixa men tamigfan ingenting blir rätt. Det är lättare att lära sig arabiska hrrrllll%%%href<li>balle.
 
Och så fort man trodde man förstått vilken kod som reglerar vad så sitter man där med tre headers och texten är utspridd över hela sidan, snyggt!
 
Listan över saker jag aldrig kommer bli:
Webbdesigner - check!
 
Förövrigt fick jag årets noja på väg till jobbet. Framför mig på en 30-väg står en buss och blinkar inåt, linjen är heldragen men eftersom jag har en tid att passa har jag inte tid att stå där och chilla hela dagen. Så jag kör försiktigt om.
Och bakom mig kör en polis. Neurotisk som jag är börjar jag nästan böla och tänker att där rök mitt körkort (why would it?) men polisen gör exakt samma sak. Sedan sitter jag tänker "Undra hur länge de legat bakom? Såg de när jag körde 3km för fort?"
 
Lyckligtvis var så inte fallet, varför känner man sig jämt skyldig så fort en polis dyker upp?
 
Jag glömmer aldrig när jag skulle hem från Peru och alla blev sniffade på av knarkhundar när vi klev av i Amsterdam, jag har aldrig varit så rädd. "Tänk om jag har petat på något som hade kokain på sig!" dock tror jag så här i efterhand att
1) Det knappast skulle ge utslag och jag petat på ett handfat där någon spillt en mikrodel kokain
2) Att de kan fastställa att man inte hanterat drogen själv utan råkat ta i något med någon substans på.
 
Däremot lämnade min luggage check i Peru lite att önska. Jag blev stoppad på hemresan av en kvinna som pratade knackig engelska. Hon frågade vad jag gjorde där och lite sådant, sen bad hon att få se mitt bagage (där jag förövrigt förvarade min ADD medicin)
 
Kontrollen då?
Hon lyfte på en tröja och sedan var hon nöjd. Jag började öppna andra facket på väskan men hon bara viftade på händerna och sa åt mig att det inte behövdes.
 
Det enda jag "smugglade" hem var lite mat och en trästaty som visade sig vara full av termiter. Det räckte för mig.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback