Uppfräschad.

Vad gör man om man inte gillar att laga mat och vill ha en gourmetmiddag? Man mutar sin bror!
 
Eftersom jag tog lite för mycket tid på mig för morgonbestyren imorse vilket gjorde att jag missade min tunnelbana imorse. Meningen var att min bror skulle ta pappas bil och jag skulle ta brors bil medan min var på lagning.
Så jag kom överrens med bror att jag skulle ta hans bil till jobbet, dock visade det sig att pappa hade lämnat bilen hos sin kompis innan han drog till Grek-landet.
 
Min stackars bror fick ta bussen till jobbet, men jag tankade hans bil som plåster på såren och han lagade sin berömde korvstroganoff till mig.
 
Nu har jag gjort en uppfräschning från topp till tå. Bad med hårinpackning, sen filade jag naglarna och satte på nytt lack.
Jag tycker det är så sött med små, korta naglar.
 
Nu ska jag bara smörja in mig och torka håret, sedan ska jag göra mitt yttersta för att gå och lägga mig i tid. Det har visat sig vara lättare sagt en gjort, kommer alltid en intressant dokumentär eller liknande och pajar allt.
 
Egentligen hade jag tänkt skriva något far more interesting, men min väckarklocka stod på 04:15 imorse och så också imorgon, energi går lite på sparlåga för närvarande.

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback