Lürtag.

Jaha, 30 minuter på en crosstrainer är väl ingenting? Tänkte jag idag och trodde att jag skulle gunga lite harmoniskt fram och tillbaka.
 
Efter 2 minuter var jag nära på att börja lipa och ge upp, och ungefär var tredje minut var jag en hårsmån från att kliva av. Men jag gjorde det! Jag klarade 30 minuter straight, med undantag för två stopp för att dricka en klunk vatten som tog mindre än 10 sekunder.
 
Nu ska jag ge mig iväg på en trevlig lunch/middag vad det nu räknas som vid den här tiden och sedan ska jag gå ut, nykter som ett annat frireligiöst pretto. Jag är inte överförtjust (läs, jag hatar) att dansa nykter men det får gå i alla fall. Imorgon tänkte jag försöka släpa mig iväg till någon julmarknad eller hälsa på farmor och be henne ta en titt på min klänning.
 
Ska jag vara helt ärlig så föredrar jag onyktra utgångar alla gånger, visst kan man ha roligt utan alkohol men den där bubblande småberusade känslan är ändå smått fantastisk, men som sagt, dagen efter är inte fullt lika fantastisk. Jag är hög på livet så det är lugnt.
 

Kommentarer

Namn Kom ihåg mig?

Mailadress

Bloggadress


Trackback